contabilitate 24/7 digitalizata
Dupa 10 ani de activitate in domeniul financiar contabil am concluzionat ca motivul principal pentru care clientii devin nemultumiti de contabilul lor, este lipsa de corelare dintre dorintele si nevoile lor si posibilitatile contabilului.
Experienta
Ne-a invatat ca motivul principal intr-o colaboare deficitara nu este nicidecum programul de contabilitate, programul de facturare, programul de gestiune sau locatia firmei de contabilitate. S-ar spune ca motivul principal este lipsa de experienta a contabilului sau expertului contabil dupa caz. Desi definitorie in prestarea unor serviciui de calitate si care sa fie apreciat la justa valoare de catre client, vasta sau lipsa de expereinta nu este motivul principal. Poti sa fii cel mai destept contabil dar daca nu ai uneltele necesare nu e suficienta doar experienta pe care o ai. Capacitatea de a evolua si a te adapta la nou si la tehnologie ajung sa creeze multe impedimente.
Lipsa de comunicare si de transparenta creaza acest vid relational si duce catre o ruptura uneori definitiva a serviciilor contabile. Pentru a contracara acest efect dat de faptul ca antreprenorii nu stiu ce anume sa ceara si prin urmare nici contabilul nu stie ce informatii sa obtina, am conceput o platforma in care comunicarea cu clientul este facilitata de aplicatia disponibila atat pe mobil cat si desktop prin intermediul careia se elimina cele mai multe impedimente, elimina rigiditatea relatiei contractuale, si creaza un mediu sanatos in care atat clientul cat si contabilul simt ca sunt parte a aceleiasi echipe si coopereaza mult mai productiv. Clientul nu este interesat neaparat de programul in care i se lucreaza actele, si nici macar daca acele acte ii sunt predate luna de luna cu toate listarile la zi. Clientul este interesat in primul rand ca prestatorul sau, sa ii raspunda in timp util pentru luarea deciziilor importante, sa ii ofere constant parghiile necesare pentru a putea directiona afacerea in zona dorita de el, si nu in ultimul rand sa nu aiba probleme cu ANAF. Folosirea exclusiva a mail-ului limiteaza mult comunicarea si implica o organizare foarte evoluata a businessului. Ca sa poata face acest lucru un contabil trebuie sa aiba un mediu creat in acest scop.
Viziunea noastra este una simpla si se bazeaza pe crearea unui sistem eficient in care atat clientul cat si contabilul pot functiona intr-o puternica relatie de cooperare. Pentru ca serviciile contabile sa se desfasoare la un nivel inalt de professionalism, fiecare parte trebuie sa aiba conditiile optime de lucru. Astfel am creat o platforma in care actele clientului ajung instant la noi, nelamuririle se rezolva printr-un click distanta, si orice solicitare ajunge direct catre contabilul alocat si poate fi urmarita atat de client cat si contabil.
Cum functioneaza aplicatia?
Actele se trimit prin pozarea lor direct din telefon prin aplicatie, se trimit instant catre contabil, acestea se introduc pe masura ce sunt primite in programul propriu de contabilitate care este cel mai bun si vechi ERP cu renume in piata programelor de contabilitate, clientul vede stadiul lucrarilor contabile, primeste intrebarile legate de acte in aplicatie, raspunde la ele pe masura ce intra in posesia informatiilor, cere rapoarte, descarca balante, registre jurnal, declaratii, vede cifra de afaceri luna de luna si stie mereu ce datorii are de platit, precum si ce restante are de incasat.
Si toate aceste informatii le are intr-un singur loc, aplicatia Exclusive Conta. Plus ca nimeni nu este conditionat sa factureze intr-un anume program pentru ca noi putem sa importam datele din absolut orice aplicatie care poate sa genereze un fisier excel.
Ce ne defineste? Liberatate in actiune pentru client si profesionalism in prestarea serviciilor noastre.